2009/10/01

Dublin - Porto négykeréken [via La Rochelle, Bordeaux, Burgos]

Ezuttal Portugaliaba koltoztem, itt probalok szerencset. Mint a vandorciganyok, ismet osszepakoltam a cuccimat es vittem az autot is. Ket okbol. Portugaliban eszemeletlen dragak az autok az ado miatt, az irt nem tudtam eladni idoben es persze rengeteg a cuccom. na, ez mari nemis ketto, hanem harom indok. A komp Cork kozeli Rosslane-bol indul, heti ketszer, jobb nem lekesni.

18 ora kompozas. Hogy lehet eltolteni az idot? Egymas nyaggatasaval, alvassal (halozsak persze, nem kabinozunk!) megneztem ket filmet a moziban, es a Guinness is harmadannyiba kerul, mint barhol Dublinban!
Roscoff. Vegre a kontinensen!
ez meg ittmaradt
me'g 1622 km



most Laci vezet en meg unatkozom

ulunk a kocsiban, a dugo kozepen


La Rochelle-ben ket dolog nincs, parkolohely es az ettermeken kivul barmi mas



varoshaza




gyors reggeli Bourdeux-ban












Viva Espana!


Burgos, Spanyolorszag


pihi Leonban

mar mindjart..
..Portugalia!!!
valahol Chaves utan



mission completed.. a Francisco Sá Carneiro repter Portoban (OPO)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

vegre ismet el a Demyblog :)
remelem delen jol alakul a sorsod, aztan majd tolj beszamolokat!

pnorbi

Demy írta...

szeva!! welcome back, alakulnak a dolgaim, kicsit be voltam havazva az elmult egy-ket honapban, most mar leszek itt is gyakrabban :)

Greg / 尤睿 írta...

Hogyhogy atkoltoztel? Ceg maradt, csak mas az allomashely?
Jo kis turat nyomtatok :)

Demy írta...

pontosan, a ceg maradt, porto egy uj es egyelore kicsi bazis